plaats een review en ontvang 10% korting op je volgende bestelling
Plaats een Website review en je krijgt nadat je een bestelling bij ons hebt geplaatst, na een aantal dagen een link om je beoordeling te geven. Na je beoordeling krijg jij als waardering van ons een waardebon met 10% korting op je volgende bestelling
Hoe kan ik bella’s sparen
Als je je registreert op de website bij bella-dierenshop spaar je automatisch bij elke aankoop in de webshop punten voor korting!
Wat zijn bella’s waard
De waarde van 1 bella is €0,05 cent.
Hoeveel bella’s kan ik verzilveren
Bij minimaal 50 bella’s kunt u deze inleveren
Hoe kan ik bella’s verzilveren
U kunt de gespaarde bella’s inwisselen bij het afrekenen. In uw winkelwagen kunt u zien hoeveel bella’s u kunt gebruiken. U moet dan wel ingelogd zijn in uw account.
Waar kan ik zien hoeveel bella’s ik heb gespaard
Als u inlogt kunt u bij Mijn account uw bella's zien.
Geldigheid
Na uw aankoop blijven de bella’s een jaar geldig. Vergeet ze daarom niet op tijd in te leveren!
Kan ik bella’s overdragen naar een ander.
Nee, het is niet mogelijk om bella’s aan andere over te dragen.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten
Indien er vóór 17.00 uur besteld is en betaald, dan gelden de volgende levertijden:
Maandag besteld > Dinsdag in huis
Dinsdag besteld > Woensdag in huis
Woensdag besteld > Donderdag in huis
Donderdag besteld > Vrijdag in huis
Vrijdag besteld > Zaterdag in huis
Zaterdag besteld > Maandag in huis
Zondag besteld voor 14:00 > Maandag in huis
M.u.v. feestdagen!
U ontvangt een Track & Trace-email, u kunt daar de bestelling volgen. Het kan zijn dat door omstandigheden de levering is vertraagd. Heeft u vragen neem dan contact met ons op.
Backorders: wanneer een artikel tijdens het bestellen niet op voorraad is, wordt er voor een nazending opnieuw verzendkosten in rekening gebracht. Wanneer een artikel wel op voorraad is maar uiteindelijk niet vindbaar blijkt, dan wordt de nalevering kosteloos verzonden.
Verzending naar België of Duitsland
De verzending naar België of Duitsland is in vrijwel alle gevallen even snel als binnen Nederland. Helaas kan het echter voorkomen dat de verzending 1 werkdag langer duurt bij verzending naar België.
Mijn bestelling is niet compleet
1. Meerdere pakketten. Bestellingen worden soms in meerdere pakketten verzonden. U ontvangt voor ieder pakket een individueel Track&Trace nummer.
2. Even niet op voorraad. Het kan zijn dat op het moment van het pakken van uw bestelling het product toch niet meer op voorraad bleek te zijn.
Op de door u ontvangen pakbon staat wanneer het wel geleverd zal gaan worden. Het product staat voor u ‘in bestelling’ en zal direct worden doorgestuurd zodra het binnenkomt van de leverancier. Heeft u alsnog een vraag, Stuur ons een mail en we helpen u graag verder. Vergeet niet uw bestelnummer te benoemen.
Hoeveel bezorgkosten betaal ik
Nederland:
€ 6,95 onder de 21 kilo Verzendkosten
€ 9,50 Boven de 21 Kilo
€ 13,00 boven de 56 kilo
Gratis verzending boven de 49 euro in Nederland (Indien het totaal van de bestelling minder weegt dan 21 kilogram.)
België
€ 6,95 onder de 21 kilo Verzendkosten
€ 14,70 Boven de 21 Kilo
€ 20,20 boven de 56 kilo
Gratis verzending boven de 60 euro in België (Indien het totaal van de bestelling minder weegt dan 21 kilogram.)
Duitsland
€ 7,95 onder de 21 kilo Verzendkosten
€ 14,70 Boven de 21 Kilo
€ 20,20 boven de 56 kilo
Gratis verzending boven de 60 euro in Duitsland (Indien het totaal van de bestelling minder weegt dan 21 kilogram.)
Voor bestellingen onder de 20 euro, vragen wij een toeslag van 2 euro voor verzending!
Kan ik een bestelling bij jullie afhalen
Nee, helaas kunt u geen bestellingen bij ons ophalen. Wij zijn een webshop en geen fysieke dierenwinkel. Ons kantoor en ons magazijn zijn gescheiden, waar geen klanten geholpen kunnen worden.
Kan ik mijn bestelling annuleren
Heeft u een verkeerde bestelling geplaatst?
Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op om de order te annuleren.
Wij doen ons best om uw order zo snel mogelijk te bezorgen, dus de kans is dan ook aanwezig dat uw order al verwerkt is. Onze mensen in het magazijn lopen in de meeste gevallen bijna direct om uw order zo snel mogelijk bij uw te krijgen. In dat geval kunnen wij uw order helaas niet meer annuleren.
Er stond dat het op voorraad was, maar het product is ineens niet meer leverbaar
Dat kan helaas wel eens gebeuren en dat spijt ons.
Met een zeer zorgvuldig systeem houden we onze voorraden bij, maar soms gaat er wel eens iets mis. De voorraad in het magazijn loopt ook niet helemaal gelijk met de webwinkel, want die verbinding is niet live. We updaten een aantal maal per dag onze voorraad met de webwinkel.
Mocht dit gebeuren nemen we zo snel mogelijk contact met je op.